بهترین کرم دور چشم ایرانی
دمودکسیلین

بهترین کرم دور چشم ایرانی

()

تیرگی زیر چشم به خاطر تاثیری که روی زیبایی افراد دارد، یکی از دغدغه‌های بیشتر خانم‌ها و آقایان ایرانی است. این تیرگی و اصطلاحا پفی که در زیر چشم به وجود می‌آید، از دلایل اصلی آن کمبود آب، بی‌خوابی و عدم رطوبت‌رسانی است. استفاده از مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌های مخصوص دور چشم، جزو روتین پوستی است که همه باید در زندگی روزمره خود داشته باشند. البته زمانیکه تصمیم به استفاده از کرم دور چشم اختصاصی می‌گیرید، باید دلیل خوبی داشته باشید.

بیشتر متخصصان پوست ابراز می‌کنند که پوست‌های پلک پایینی چشم بسیار نازکتر از سایر قسمت‌های بدن است. این پوست به مرو زمان شل می‌شود و در برابر بسیاری از آلودگی‌ها، استفاده نادرست از مواد آرایشی و از دست دادن رطوبت طبیعی تیره می‌شود. معمولا بیشتر افراد تصور می‌کنند که برای بازسازی این بخش از صورت، که فوق‌العاده در دید است، حتما از کرم‌های برند خارجی استفاده کنند.

اما حقیقت ماجرا این است که کرم دور چشم ایرانی، سازگار با پوست ایرانیان ساخته شده و از بین آن‌ها می‌توان برندهای مناسب را یافت که به ترمیم و بهبود آن کمک می‌کند. در ادامه این مطلب از مجموعه پوستی لووین کر ارائه دهنده محصولات تخصصی دمودکسیلین، قصد داریم بهترین کرم دور چشم ایرانی را که تاکنون سابقه مصرف خوبی داشته‌اند را معرفی کنیم.

کرم دور چشم ایرانی برای رفع چین و چروک

چرا از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

کسانی که سال‌ها از کرم‌های دور چشم استفاده کرده‌اند ابراز می‌کنند که استفاده از این کرم‌ها با استفاده مکرر و به موقع، علائم پیری، چین و چروک را کاهش می‌دهند. این کرم‌ها می‌توانند خطوط ریز و سیاهی دور چشم را نیز از بین ببرند. این کرم‌ها، حاوی میزان قابل توجهی روغن و مرطوب‌کننده‌های بیشتری هستند و با توجه فرموله شدن با چنین موادی به نسبت لوسیون‌های معمولی، می‌توانند مشکلات پوستی زیر چشم را کاهش دهند.

پوست زیر چشم خشک، شکننده و مستعد آسیب است. با توجه به همه این موارد خستگی را زودتر از سایر نقاط بدن نشان می‌دهد. حرکت مداوم عضلات پوست، باعث تسریع در ایجاد خطوط و چروک و مایعات جمع شده در زیر چشم نیز باعث ایجاد پف زیر چشم می‌شوند. کرم‌های دور چشم می‌توانند این مشکلات را کم کنند یا گاها از بین ببرند.

جالب است بدانید که خطوط زیر چشم به خاطر اشعه خورشید نیز به وجود می‌آید و پوست شما با افزایش سن، کلاژن کمتری تولید می‌کنند. کلاژن باعث حفظ حالت ارتجاعی پوست می‌شود و با افزایش سن نیز ایجاد این سلول مهم پوستی کاهش خواهد یافت. بسیاری از مطالعات روی پوست نشان می‌دهد که ویتامین سی و رتینول کلاژن پوست را افزایش می‌دهند. ویتامین‌هایی مانند سرامید و اسید هیالورونیک نیز باعث افزایش رطوبت پوست زیر چشم می‌شوند. همه این‌ها مرطوب‌کننده‌هایی هستند که باعث افزایش حالت ارتجاعی شده و آب از دست رفته پوست را دوباره بر می‌گرداند.

بنابراین اینگونه که تاکنون متوجه شدیم، کرم دور چشم را برای آنکه سیاهی، چین و چروک، پف را کمتر و کمتر کنیم، باید حداقل در سنین بالای 35 سال استفاده کنیم. از طرفی هم کلاژن را که یکی از سلول‌های اساسی پوست است، با استفاده از این نوع کرم‌ها افزایش دهیم.

بهترین کرم دور چشم ایرانی

اگر چند وقتی است که به فکر استفاده از کرم و ژل‌های دور چشم افتاده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم؛ زیرا همانگونه که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم، مواد موجود در این نوع کرم‌ها به افزایش رطوبت، ایجاد کلاژن و رفع سیاهی زیر پوست کمک می‌کنند. در میان همه مارک‌ها مختلف ایرانی ما کرم دور چشم دمودکسیلین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کرم دور چشم دمودکسیلین

کرم دور چشم دمودکسیلین

یکی از بهترین کرم دور چشم ایرانی که به صورت کاملا تخصصی توسط مجموعه لووین کر ارائه می‌شود، محصول دمودکسیلین است. با توجه به اینکه انگل دمودکس در سطح پوست صورت و اطراف چشم رشد و تکثیر می‌یابد، باعث تیرگی، سیاهی و گاها قرمزی زیر چشم می‌شود. کرم دور چشم دمودکسیلین به کاهش تراکم این انگل و با استفاده مکرر باعث از بین بردن آن خواهد شد.

این کرم تخصصی به رفع تیرگی، پف و چین و چروک‌های زیر چشم کمک می‌کند. اگر بخواهیم یکی از تفاوت‌های عمده آن را با سایر برندهای ایرانی مطرح کنیم باید بگوییم که علاوه بر کارکردهایی که گفتیم باعث استحکام بخشیدن و رفع افتادگی پوست زیر چشم می‌شود. این کرم حاوی موادی است که رطوبت زیر چشم را حفظ و به آبرسانی آن کمک می‌کند. این محصول با قیمت مناسبی که دارد، می‌توانید از آن در زیر مواد آرایشی نیز استفاده کنید.

شیوه استفاده از این محصول نیز بدین صورت است که پس از شستشوی صورت با ژل مخصوص، دو بار در طول شبانه‌روز این کرم را دور چشم خود بمالید. برای تاثیر بهتر می‌توانید یک نوبت در صبح و یک نوبت در شب موقع خواب استفاده کنید.

ویژگی‌های بهترین کرم دور چشم ایرانی چیست؟

  1. فاقد پارابن باشد.
  2. خاصیت آبرسانی داشته باشد.
  3. ضد انگل و ضدقارچ باشد و امکان درمان بیماری‌های پوستی مثل درماتیت، روزاسه و خشکی پوست دور چشم را کاهش دهد و درمان کند.
  4. مناسب برای همه سنین و انواع پوست باشد.
  5. از ویتامین سی، رتینول و ماده‌های ضدتیرگی برخوردار باشد.

 سخن پایانی و خدمات لاین تخصصی مجموعه لووین کر

ما در این مقاله به معرفی یکی از بهترین کرم های دور چشم ایرانی پرداختیم. کرم دور چشم دمودکسیلین با توجه به اینکه از خاصیت ضد قارچ و انگل برخوردار است، می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که به دنبال یک کرم دور چشم ایرانی مرغوب با قیمت مناسب هستند.

لاین تخصصی لووین کر، انواع محصولات ضد دمودکسیلین را ارائه می‌کند. این مجموعه در سایت معتبر خود یک تست ویژه دمودکس را قرار داده که افراد می‌توانند با انجام آن، میزان دمودکس پوست خود را بررسی کنند. اگر میزان آن در اطراف چشم بیش از حد طبیعی باشد، مطمئنا نیاز به استفاده از کرم دور چشم دمودکسیلین خواهید داشت.

چقدر مقاله ما واستون کمک کننده بود؟

برای ثبت نظر روی ستاره کلیک کنید.

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرها

تا الان کسی نظرش رو در مورد این پست به ما نگفته! شما اولین نفر باشید.

0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش همه