دسته بندی نشده

چگونه متوجه شویم که دمودکس داریم؟

()

چگونه متوجه شویم که دمودکس داریم؟

دمودکس ها در بیشتر افراد بزرگسال، وجود دارند و علائمی ایجاد نمی‌کنند. با این حال، آلودگی و تعداد زیاد دمودکس ها ممکن است منجر به علائمی مانند: پوست ملتهب و قرمز، پوسته پوسته شدن و ایجاد یک بافت خشن به پوست شوند. در ادامه به روش درمان دمودکس خواهیم پرداخت.

چه چیزی باعث از بین رفتن انگل های دمودکس در انسان و درمان دمودکس می‌شود؟

پزشک ممکن است درمان دمودکس با محلول هایی مانند محلول پوست دمودکسیلین را توصیه کند. محلول پوست دمودکسیلین به صورت موضعی می‌تواند انگل های دمودکس را از بین ببرد و بنابراین تعداد آنها را کاهش می‌دهد. پزشک همچنین ممکن است کرم ها، ژل های موضعی یا دارو خوراکی را تجویز کند.

درمان دمودکس

آیا انگل های دمودکس می‌توانند در مواد آرایشی زندگی کنند؟

دمودکس ها بسیار وابسته به میزبان اختصاصی خود هستند و می‌توانند در فولیکول های مو زندگی کنند. تا زمانی که تحت کنترل سیستم دفاعی قرار گیرند، مشکلی خاصی ایجاد نمی‌کنند. برای کاهش شانس تکثیر دمودکس ها، اقدامات پیشگیرانه از اهمیت زیادی برخوردار است بطور مثال صورت را روزانه با شوینده های غیر صابونی شستشو دهید. با نظر پزشک برای پوست صورت خود از محلول پوست دمودکسیلین استفاده شود. از آرایش های چرب و روغنی خودداری کنید.

این مقاله توسط سایت لوین کر(Luvencare) تهیه شده است. برای مطالعه مقالات سایت اینجا کلیک کنید.

آیا آب داغ می‌تواند باعث درمان دموکس شود و مایت های دمودکس را از بین ببرد؟

دمودکس مایت ها در معرض گرمای زیاد می‌میرند. برای از بین بردن دمودکس ها روی وسایلی مانند ملحفه، لباس و حوله، آن ها را با استفاده از آب داغ بشویید و حداقل 20 دقیقه آنها را در خشک کن قرار دهید. شستشوی پوست با آب داغ نه تنها هیچ تاثیری بر از بین رفتن دمودکس ها ندارد بلکه برای پوست مخرب است.

آیا می‌توانید کنه های دمودکس را روی صورت خود مشاهده کنید؟

دمودکس ها که به کنه های مژه نیز معروف هستند، تقریبا در هر انسان بالغی وجود دارند. به دلیل اندازه طول آن ها که 0.3 میلی متر است و بدن شفافی که دارند با چشم غیر مسلح نمی‌توان دمودکس ها را دید. برای کنترل تعداد دمودکس روی پوست خود و درمان دمودکس می‌توانید از محصولات بهداشتی درمانی ضد دمودکس استفاده نمایید.

آیا خزیدن مایت های دمودکس در زیر پوست احساس می‌شود؟

بله، تعدادی از افراد که تراکم قابل توجهی از دمودکس ها را داشته باشند، احساس خزیدگی دمودکس به خصوص در شب را دارند.

 

 

چقدر مقاله ما واستون کمک کننده بود؟

برای ثبت نظر روی ستاره کلیک کنید.

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرها

تا الان کسی نظرش رو در مورد این پست به ما نگفته! شما اولین نفر باشید.

4 Comments
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه
Guita babalmoradi
3 years ago

سلام.خسته نباشید.بنده ساکن خوزستان،آبادان هستم.آیا در خوزستان سلام.خسته نباشید.بنده ساکن خوزستان،آبادان هستم.آیا در خوزستان وترجیحا آبادان جایی برای تست دمودکس پیhiشنهاد میدین که بتونم از خودم تست بگیرم؟سپاسگزارم آبادان جایی برای تست دمودکس پیشنهاد میدین که بتونم از خودم تست بگیرم؟سپاسگزارم

Parya
3 years ago

سلام وقت بخیر من تست دمودکسی انلاین دادم ۹۵ درصد احتمال داشت ولی من کردستان شهر سقز زندگی میکنم کجا میتونم تست بدم نزدیک ترین جایی که بتونم برم

Admin
پاسخ  Parya

سلام، لطفا با شماره ای که در قسمت تماس با ما قرار داده شده تماس بگیرید.