دمودکسیلین

محصولات دمودکسیلین

()

احتمالاً اینکه بدانید انگل‌های بسیار ریزی روی پوست شما زندگی می‌کنند و شما از وجود آن‌ها بی‌اطلاع هستید برایتان خوشایند نخواهد بود. روی پوست بیشتر انسان‌ها انگل‌های دمودکس وجود دارند که ممکن است علت برخی از مشکلات پوستی باشند. دمودکس‌ها انگل‌های بسیار کوچک و شفافی هستند که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند. آن‌ها از سبوم یا همان چربی پوست تغذیه می‌کنند. سبوم در غدد چربی تولیدشده و در فولیکول‌های مو تخلیه می‌شود. به همین دلیل است که در چرب‌ترین قسمت‌های پوست، مانند اطراف چشم، بینی و دهان به‌احتمال‌زیاد تعداد بیشتری از دمودکس‌ها در مقایسه با سایر مناطق وجود دارد. دمودکس‌ها حدود دو هفته زنده می‌مانند. آن‌ها بیشتر زمان خود را در منافذ پوست می‌گذرانند؛ اما هنگام خواب افراد روی سطح پوست می‌خزند تا جفت‌گیری کنند و سپس برای تخم‌گذاری به منافذ و فولیکول‌های مو برمی‌گردند. ازآنجایی‌که دمودکس‌ها در منافذ پوست شما زندگی می‌کنند، نمی‌توانید آن‌ها را فقط با شستشوی پوست از بین ببرید. افزایش تعداد انگل‌های دمودکس می‌تواند باعث ایجاد و یا بدتر شدن مشکلات پوستی مانند آکنه، روزاسه یا التهاب پوست شود. برای از بین بردن انگل‌های دمودکس و درمان مشکلات پوستی ناشی از آن نیاز به استفاده از محصولاتی است که برای این منظور تولیدشده‌اند. شرکت لووین کر با همکاری متخصصان محصولات ضد دمودکس به نام دمودکسیلین را ارائه کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

ژل شست‌وشوی صورت دمودکسیلین

شست‌وشوی صورت به روش مناسب و با پاک‌کننده‌های ملایم یکی از مهم‌ترین قدم‌های مراقبت از پوست است. یکی از محصولات بسیار کاربردی دمودکسیلین، ژل شست‌وشوی صورت است. این محصول با فرمولاسیون ویژه دارای خواص ضد دمودکس، ضد باکتری و ضد قارچ است. ژل شست‌وشوی دمودکسیلین برای شستن هر نوع پوستی مناسب است. این محصول با کنترل چربی پوست و پاک کردن عمیق پوست از سلول‌های مرده، باعث کاهش انگل‌های دمودکس می‌شود. ژل شست‌وشوی صورت دمودکسیلین حاوی روغن درخت چای است که باعث التیام، کاهش التهاب و کم شدن جوش‌های صورت می‌شود. همچنین روغن نارگیل موجود در آن باعث لطافت و تقویت پوست می‌شود. استفاده از این محصول دمودکسیلین برای افراد با پوست چرب روزانه تا دو نوبت، پوست‌های معمولی و خشک یک نوبت و برای پوست‌های حساس و آسیب‌دیده یک روز در میان توصیه می‌شود.

محلول پوست دمودکسیلین

این محصول دارای ترکیبات گیاهی است و جهت کاهش تراکم انگل‌های دمودکس، باکتری‌ها و قارچ‌ها استفاده می‌شود. محلول پوست دمودکسیلین نیاز به آب‌کشی ندارد و می‌توان از آن در تمام قسمت‌های پوست بدن و سر استفاده کرد. به مدت سه هفته یک‌ شب در میان این محلول را روی پوست اسپری کرده و آن را به‌آرامی ماساژ دهید. بعد از سه هفته می‌توانید هر شب از این محلول استفاده کنید. محلول دمودکسیلین به بهبود روزاسه، جوش و پوسته‌های سروصورت کمک می‌کند و با تنظیم PH و تعدیل چربی پوست در از بین رفتن خشکی پوست مؤثر است. این محصول حاوی روغن درخت چای و روغن نارگیل است که برای التیام پوست و رفع التهاب آن مفید است. محلول دمودکسیلین برای پوست‌های حساس و آسیب‌دیده بسیار مناسب است؛ زیرا ضد حساسیت است و باعث آب‌رسانی عمیق پوست می‌شود.

شامپوی دمودکسیلین

شامپوی دمودکسیلین

دمودکس‌ها علاوه بر پوست می‌توانند برای مو نیز آسیب‌زا باشند. دمودکس‌ها باکتری‌ها و قارچ‌های مختلفی را درون بدن خود نگه‌داشته و در هنگام مرگ آن‌ها را آزاد می‌کنند. همین موضوع می‌تواند باعث آسیب به پوست سر و فولیکول‌های مو شود. دمودکس‌ها می‌توانند باعث عوارضی مانند خارش، ریزش مو و شوره‌ی سر شوند که با استفاده از شامپوی دمودکسیلین می‌توان آن‌ها را کنترل و درمان کرد. شامپوی دمودکسیلین با توجه به ترکیباتی که دارد برای انواع مو مناسب است و با کاهش دادن تراکم انگل‌های دمودکس، سلامت را به مو بازمی‌گرداند. این شامپو با کنترل چربی پوست سر، بوی نامطلوب چربی مو را از بین می‌برد.

کرم مرطوب‌کننده‌ی پوست دمودکسیلین

فارغ از نوع پوست استفاده‌ی روزانه از مرطوب‌کننده‌ی پوست برای مراقبت از آن بسیار اهمیت دارد. وقتی‌که پوست رطوبت کافی نداشته باشد دچار خشکی، خارش و پوسته‌پوسته شدن می‌شود. استفاده از مرطوب‌کننده‌ی پوست علاوه بر درمان خشکی باعث جوان ماندن پوست و محافظت از آن در مقابل باد و عوامل محیطی می‌شود. انتخاب یک مرطوب‌کننده‌ی پوست مناسب بر اساس نوع پوست و شرایط آن صورت می‌گیرد. کرم مرطوب‌کننده‌ی پوست دمودکسیلین برای انواع پوست مناسب است. این کرم علاوه بر اینکه ضد دمودکس است، رطوبت رسان عمقی و بادوامی برای پوست است. کرم مرطوب‌کننده‌ی دمودکسیلین دارای ترکیباتی طبیعی مانند موم زنبورعسل، روغن نارگیل و روغن درخت چای است که از پوست محافظت کرده و باعث بهبود شرایط آن می‌شود. این محصول به دلیل بافت سبک و جذب بالایی که دارد هنگام استفاده حس خوشایندی به شما می‌دهد. کرم مرطوب‌کننده‌ی دمودکسیلین حاوی ویتامین E و فاقد پارافین است. این محصول دمودکسیلین علاوه بر رطوبت رسانی به پوست به دلیل خواص ضد دمودکس، ضد باکتری و ضد قارچی که دارد باعث درمان مشکلات پوستی نیز می‌شود. می‌توانید از کرم مرطوب‌کننده‌ی دمودکسیلین برای پوست‌های معمولی و خشک بعد از شستشوی پوست یک تا چند نوبت در شبانه‌روز و برای پوست‌های چرب در صورت احساس خشکی استفاده کنید.

مرطوب کننده فلوئید دمودکسیلین

مرطوب کننده فلوئید دمودکسیلین فاقد چربی بوده و با جذب بسیار سریع و ساختار سبکی که دارد برای انواع پوست و به خصوص پوست‌های چرب مناسب است. این مرطوب‌کننده به دلیل آبرسانی قوی که دارد، از قرمزی و التهاب پوست جلوگیری می‌کند. دارای ترکیبات آلانتوئین، آلوئه‌ورا، سدیم هیالورنات، نیاسین آمید، موم زنبور عسل و روغن درخت چای است که به بهبود آکنه کمک کرده و از ایجاد انگل دمودکس جلوگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب ساده و رنگی دمودکسیلین

کرم ضد آفتاب رنگی دمودکسیلین

یکی دیگر از اقدامات مهم برای مراقبت از پوست استفاده از ضد آفتاب است؛ زیرا قرار گرفتن در معرض نور خورشید عوارض بسیاری برای پوست دارد. کرم ضد آفتاب دمودکسیلین فاقد چربی بوده و بافت سبک و جذب سریعی دارد و برای انواع پوست مناسب است. کرم ضد آفتاب رنگی دمودکسیلین علاوه بر محافظت از پوست در برابر پرتوهای UV A و UV B، به دلیل فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد ضد دمودکس، باکتری و قارچ است که باعث بهبود عارضه‌های پوستی می‌شود. ضد آفتاب دمودکسیلین حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن درخت چای و همچنین ویتامین E است. این کرم ضد آفتاب دارای خاصیت ضدالتهابی و ضد قرمزی است. ۲۰ دقیقه قبل از تماس با نور خورشید مقداری از کرم ضد آفتاب دمودکسیلین را روی قسمت‌های مختلف پوست ازجمله پوست صورت، گردن، گوش‌ها و پشت دست‌ها بمالید. پس از گذشت ۲ الی ۳ ساعت از زمان مصرف، مجدداً از ضد آفتاب استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی دمودکسیلین

اگر دارای پوست چربی هستید و مداوم با جوش‌های ناشناخته صورت خود درگیری دارید، پیشنهاد می‌کنیم از کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی دمودکسیلین استفاده کنید. این ضدآفتاب با هدف مبارزه با موجودات هشت پایی به نام انگل دمودکس و انواع قارچ‌های پوستی تولید شده است.

این کرم سازگار با پوست چرب و سبک است. معمولا افرادی که مایلند کرم ضد آفتاب روی پوستشان مشخص نباشد، از این سبک کرم استقبال می‌کنند. کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی دمودکسیلین حاوی مقدار استاندارد نیامین اسید است که به مرور زمان باعث از بین رفتن جوش‌های صورت می‌شود. همچنین با روغن درخت چای که همچون ضد لک عمل می‌کند، فورموله شده است.

این محصول به کاهش میزان تراکم انگل دمودکس روی پوست کمک می‌کند و یکی از مزایای آن، قدرت جذب سریع روی پوست. علاوه بر افراد دارای پوست چرب، برای کسانی که پوست حساسی دارند نیز مناسب است.

کرم دور چشم دمودکسیلین

پوست دور چشم نازک و حساس است و مراقبت از آن‌ جهت پیشگیری از بروز چین چروک بسیار مهم است. کرم دور چشم دمودکسیلین حاوی موادی مانند موم زنبورعسل، عصاره آلوئه ورا و روغن درخت چای است. همچنین دارای کلاژن و هیالورنیک اسید بوده که ضد چروک، تیرگی، پف و افتادگی پوست دور چشم است. به دلیل نیاسینامید موجود در آن روشن‌کننده‌ی پوست اطراف چشم است. همچنین مانند سایر محصولات دمودکسیلین کاهش‌دهنده‌ی تراکم انگل‌های دمودکس است. برای مصرف کرم دور چشم دمودکسیلین مقدار مناسبی از کرم را دو نوبت در شبانه‌روز، دور چشم‌ها به‌آرامی به‌صورت چرخشی ماساژ دهید.

تونیک مو دمودکسیلین

این محصول به دلیل اینکه آبرسانی خوبی دارد و باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود از سفید شدن مو پیشگیری می‌کند. همچنین در حفظ کردن رنگدانه و جلوگیری از ریزش مو ارثی و غیر ارثی و درمان آن موثر است. تونیک مو دمودکسیلین حاوی تخم کتان، عصاره نخل اره، برگ گزنه، رزماری و شنبلیله و روغن درخت چای است که باعث تحریک رویش مجدد مو می‌شود و برای انواع مو مناسب است. برای درمان خارش و شوره کف سر و خشکی آن نیز موثر است.

محلول پاک کننده آرایش دمودکسیلین مخصوص پوست چرب

یکی از دلایل تجمع چربی روی پوست می‌تواند وجود انگل دمودکس باشد. افرادی که از علائم بیماری پوستی که ناشی از ازدیاد جمعیت این انگل است رنج می‌برند، باید از محصولات آرایشی مخصوص نیز استفاده کنند. محلول پاک کننده آرایش دمودکسیلین مخصوص پوست چرب علاوه بر درمان انگل دمودکس، به کنترل چربی پوست صورت و کاهش تعداد آن‌ها کمک می‌کند.

این محلول که اصطلاحا میسیلار واتر نیز نام دارد، جدای از اینکه آلودگی‌های محیطی را از روی پوست پاک می‌کند، خاصیت آبرسانی دارد و برای پوست‌ها چرب و مختلط نیز مناسب است. نکته جالب توجه درباره میسیلار واتر دمودکسیلین، ویژگی لایه‌برداری آن است که باعث کاهش قرمزی پوست، آکنه و سایر بیماری‌های پوستی می‌شود.

محلول پاک کننده آرایش دمودکسیلین مخصوص پوست خشک

همیشه، انگل دمودکس روی پوست صورت چرب شروع به رشد و تکثیر نمی‌کند. افرادی که پوست بیش از حد خشکی دارند و با داشتم علائمی مثل قرمزی و خارش پوست، باید به تجمع این انگل میکروسکوپی، مشکوک شوند. این دست از افرادی نیز باید روتین پوستی با استفاده از محصولات مرغوب داشته باشند.

محلول پاک کننده آرایش دمودکسیلین مخصوص پوست خشک نیز قدرت آبرسانی بالایی دارد و همه غبارهای و آلودگی‌هایی که در طول روز به پوست صورت انتقال می‌یابند را پاکسازی می‌کند. این محلول نیز با ترکیبات ویژه، خاصیت آبرسانی نیز دارد و برای پوست‌های خشک و حساس، پس از هربار آرایش صورت، دغدغه پاکسازی دارند، فوق‌العاده مناسب است.

سرم ضد آکنه دمودکسیلین

سرم ضد جوش دمودکسیلین

در میان درمان‌های متعددی که برای بهبود جوش وجود دارد، موثرترین آن‌ها استفاده از سرم ضدجوش موضعی دمودکسیلین است که با داشتن ترکیبات موثر گیاهی به طور هدفمند به درمان جوش می‌پردازد. استفاده از این محصول به افراد درگیر جوش پیشنهاد و توصیه می‌گردد.

این سرم، محصولی سریع الاثر و موثر جهت رفع جوش‌ها و نیز جای جوش در کمترین زمان ممکن است. از جمله موادموثره‌ی این سرم می‌توان به روغن درخت چای، سالیسیلیک اسید و آزلائیک اسید اشاره کرد. این مواد ضمن داشتن خواص آنتی باکتری و آنتی دمودکسی، دارای خاصیت لایه برداری ملایم نیز هستند که سبب از بین رفتن جای جوش می‌شود. نیاسینامید موجود در سرم نیز دارای خاصیت روشن کنندگی و تقویت سددفاعی پوست می‌باشد. همچنین ترکیب این مواد با آلانتوئین موجود در سرم سبب رفع التهاب و قرمزی می‌شود.

استفاده از این سرم به واسطه‌ی داشتن فرمولاسیون خاص خود به افراد دچار آکنه و روزاسه توصیه می‌شود.

شامپو بدن ضدجوش و ضددرماتیت دمودکسیلین

این شامپو بدن درمانی با دارا بودن ترکیبات گیاهی ضدقارچ و ضدجوش سبب از بین رفتن جوش‌های با منشا قارچی و باکتری می‌باشد. از طرفی با داشتن خواص آنتی باکتریالی و ضدجوش بدن می‌تواند به عنوانی محصولی موثر جهت پیشگیری از بروز جوش و نیز تراکم دمودکس‌ها استفاده شود. همچنین شامپو بدن ضد جوش دمودکسیلین از بین برنده‌ی بوی نامطبوع بدن نیز می‌باشد؛ چرا که اغلب بوی بد بدن ناشی از رشد نوعی قارچ بر روی پوست می‌باشد.

از طرفی به سبب داشتن آلانتوئین و عصاره‌های گیاهی مرطوب کننده به عنوان التیام بخش و نرم کننده بسیارعالی پوست بدن بوده و برطرف کننده خارش و خشکی پوست می‌باشد.

مهار رشد و از بین بردن دمودکس‌ها و تاثیر در بهبود عارضه‌های پوستی بدن مرتبط با دمودکس نظیر خارش و جوش از دیگر مزایای کلیدی استفاده از این محصول است.

اسپری ضدآکنه بدن دمودکسیلین

اسپری ضدآکنه بدن دمودکسیلین قابل استفاده جهت رفع جوش‌های سینه، بازو، پشت، شانه و گردن می‌باشد. این اسپری به واسطه داشتن ماده ضد قارچ پیروکتون اولامین و نیز سایر ماده‌های موثر ضد باکتری دارای این قابلیت بوده که انواع جوش شامل جوش‌های سرسیاه، سرسفید و جوش‌های التهابی را کاهش دهد.

همچنین مهار رشد و بقای دمودکس‌های پوستی و بهبود آکنه‌های مقاوم به درمان از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌باشد.

این محصول به واسطه داشتن بابونه و آلانتوئین جهت رفع قرمزی و التهاب ناشی از انواع آکنه در بدن عمل می‌کند و سالیسیلیک اسید موجود در آن به از بین بردن سلول‌های فرسوده پوست کمک کرده و سبب لایه برداری ملایم پوست خواهد شد. روغن درخت چای، نیاسینامید، پیروکتون اولامین و برگ چای سبز موجود در این محصول سبب خاصیت ضدمیکروبی و ضدجوش آن شده است.

دیگر ویژگی‌های این محصول کمک به تنظیم ترشح چربی و منافذ پوست بدون ایجاد التهاب، خشکی، خارش و چسبندگی است.

اسپری آبرسان پوست دمودکسیلین

محصول پرطرفدار دیگری که در دسته محصولات برند دمودکسیلین قرار دارد، اسپری آب دمودکسیلین است. این محصول دارای خاصیت آبرسانی فوق العاده به پوست بوده که طراوت و شادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. تغذیه و آبرسانی پوست از درون و بیرون، از مزایای استفاده از اسپری آبرسان پوست دمودکسیلین است. این محصول حاوی روغن درخت چای و عصاره چای سبز بوده که به سبب حضور این مواد موثره، میکروارگانیسم‌های مضر پوستی نظیر انگل دمودکس را از بین می‌برد. همچنین هیالورونیک اسید، دکسپانتنول، آلانتوئین و عصاره بابونه موجود در آن، این محصول را به محصول پوستی عالی جهت آبرسانی پوست تبدیل نموده که التیام بخش نیز می‌باشد.

در حال حاضر اسپری آبرسان دمودکسیلین در دو حجم 250 میلی لیتر و 300 میلی لیتر قابل عرضه می‌باشد. بسته بندی این محصول نیز در دو شکل در بازار موجود می‌باشد: اسپری آب دمودکسیلین و اسپری آب دمودکسیلین پلاس.

خرید محصولات دمودکسیلین

این محصولات در داروخانه‌های سراسر کشور و سایت‌های فروش آنلاین موجود می‌باشد. شما همچنین می‌توانید محصولات دمودکسیلین را از سایت لووین کر قسمت فروشگاه خریداری نمایید.

چقدر مقاله ما واستون کمک کننده بود؟

برای ثبت نظر روی ستاره کلیک کنید.

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرها

تا الان کسی نظرش رو در مورد این پست به ما نگفته! شما اولین نفر باشید.

6 Comments
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه
کیوان
2 years ago

بسیار جامع و کامل

زهرا کیانی
1 year ago

سلام محصولات جدید رو هم معرفی کنید

[…] تخصصی دمودکسیلین، تنها برندی است که با تولید محصولات تخصصی، به درمان و […]

[…] دمودکس می‌باشد. محصولات پوستی ضد دمودکس، با نام دمودکسیلین توسط این شرکت تولید و عرضه می‌شوند. افراد بسته به […]

محمد هادی کیا
9 days ago

واقعا خدا خیرتون بده و برکت به کسب و کارتون بده. من نزدیک بیست سال هست که با مایتها درگیرم و بعد از کلی دکتر عوض کردن و تشخیص اشتباهشون با تحقیق شخصی موفق به کشف مشکلم شدم و درمان موقتی اون رو توی روغن درخت چای و اسید آزلائیک پیدا کردم که هر دو شون توی این محصولات هست. به علاوه مواد اولیه مفید دیگه که باعث شد با اولین استفاده نتیجه قابل توجهی بگیرم