دسته بندی نشده

عامل اصلی ریزش مو دمودکس است!!

()

ریزش مو (hair loss) عامل اصلی اش دمودکس است. چه هشدارهایی را باید درباره ی انگل دمودکس بدانیم؟ دلیل اصلی بروز روزاسه چیست؟ آیا انگل دمودکس در ریزش مو (hair loss) نقشی دارد؟ آیا انگل دمودکس مسری هستند؟ درهمین راستا وب سایت لووین کر برای شما عزیزان مقاله ای درباره ی علائم اصلی ریزش مو (hair loss) با توجه به وجود انگلی به نام دمودکس تهیه نموده است تا پاسخ گوی تمامی سوالات شما عزیزان باشد. به علاوه شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره ی تمامی بیماری های مربوط و درمان های آن از مشاوره ی رایگان لووین کر بهرمند شوید.

ایمیل:

info@luvencare.com     

همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره ی خارش های خطرناک ،دمودکس بروس و فولیکولارم،بلفاریت و گل مژه و خشکی پوست و غیره به بخش مقالات بیشتر مراجعه  نمایید.

انگل دمودکس چیست و هشدارهای مهم برای جلوگیری از ریزش مو (hair loss)

این نوع انگل دمودکس میکروسکوپی مانند کرم می باشد که حتی با چشم غیر مسلح تیر دیده نمی شود. این انگل در بخش غددهای سباسه  فولیکول مو و زیر بدست زندگی می کند و با توجه به تحقیقات اخیر صورت گرفته تمامی بزرگسالان حامل این انگل در پوست خود می باشند که حتی ممکن است خود این موضوع را ندانند اما تفاوت اصلی که در این میان وجود دارد در تراکم جمعیت این انگل می باشد. قابل ذکر است امکان دارد بنابردلایل مختلف مانند ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن و غیره جمعیت این انگل ها به صورت چشمگیری افزایش یابد، و هنگام افزایش تعدادشان آشکار شدن مشکلات مختلف در پوست و مو آغاز می شود.

از جمله مشکلاتی که انگل دمودکس در آن ها نقش دارد

hair loss

دمودکس در ریزش مو (hair loss) و دلیل بروز روزاسه 

کاملا آشکار است که انگل دمودکس بیشتر در افرادی که مبتلا به بیماری روزاسه هستند وجود دارد که این انگل جزو نقش های اصلی بروز این بیماری می باشد. طبق تحقیقات اخیر صورت گرفته برروی انگل های دمودکس و تاثیر آن در ریزش مو که این دسته از افراد دارای جمعیت زیادی از این نوع انگل در پوست و موی خود هستند:

  1. کسانی که دارای تارهای موی نازکی هستند.
  2. کسانی که دچار بیماری ریزش مو و بسیاری از مشکلات پوستی مانند آکنه جوش صورت ،خارش پوست و غیره …. هستند.
  3. کسانی که جنس پوست و مویشان چرب می باشد.

نکته:

اصلا نگران نباشید شما عزیزان می توانید با مشاوره از لووین کر از شر مشکلات پوستی و بیماری ها خلاص شوید، با استفاده از میکروسکوپ با آسانی می توان در مدت زمان چند دقیقه از وجود داشتن انگل ها برروی پوست اطمینان حاصل کرد و لووین کر شما را با راه های درمان آن آشنا خواهد ساخت.

یکی از بیماری هایی که دخیل بودن در دمودکس شایع است

جوش زدن برروی پوست صورت با شکل های خاص مانند یک طرف بودن و یا به صورت گروهی بودن و یا حتی بدون علائم مثل کو مدون از جمله بیماری هایست که این انگل در آن دخیل است.

انگل های دمودکس که در ریزش مو نقش دارند مسری هستند

این نوع انگل ها به راحتی سرایت می کنند حتی با ساده ترین روش ها مانند حوله،شانه،برس مو، رو بالشتی حتی از طریق تماس های پوستی مثل دست دادن، و بوسیدن از شخصی به شخصی دیگر منتقل می گردد. از جمله مکان هایی که امکان سرایت این انگل به شما وجود دارد که سبب ریزش مو شما خواهد شد سالن های زیبایی و آرایشگاه و یا حتی مکان های عمومی می باشد .

چه افرادی باید به پزشک برای جلوگیری از رشد این انگل مراجعه نمایند؟

  • کسانی که ریزش موی بیش از حد دارند.
  • کسانی که دچار قرمزی صورت شده اند.
  • کسانی که مبتلا به فلاشینگ هستند.
  • کسانی که با تحرکات گرما و سرما ،مصرف غذا ،نوشیدنی های تند و داغ استرس سرخ می شوند.

نکته

بسیاری از افراد بر این باور هستند اگر شست و شوی زیادی و مرتب انجام دهند از شر این انگل ها خلاص خواهند شد اما این راه، روش مناسبی برای حل این مشکل نیست شست و شوی زیاد خود یکی از عوامل ریزش مو و آسیب رسانی به پوست و حتی افزایش جمعیت انگل های دمودکس می شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای حل مشکلات خود و رهایی از این بیماری با ما در ارتباط باشید. به علاوه شما می توانید از تست آنلاین دمودکس وب سایت ما بهره مند شوید.

این مقاله توسط وب سایت لووین کر تهیه شده است.

چقدر مقاله ما واستون کمک کننده بود؟

برای ثبت نظر روی ستاره کلیک کنید.

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرها

تا الان کسی نظرش رو در مورد این پست به ما نگفته! شما اولین نفر باشید.

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه
مطهره
3 years ago

همیشه این موضوع برام سوال بوده ممنونم از راهنمایی هاتون