بهترین آبرسان پوست
دمودکسیلین

معرفی بهترین آبرسان پوست

()

امروزه داشتن پوست درخشان و شفاف ارتباط مستقیمی با اعتماد به نفس افراد دارد. به نحوی که داشتن پوست سالم به دغدغه‌ی آن‌ها تبدیل شده است. استفاده از بهترین آبرسان پوست و مرطوب کننده کمک شایانی به بهبود ظاهر و بافت پوست می‌کند. برخلاف تصور بسیاری از افراد که می‌گویند کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده فقط برای افراد با پوست خشک لازم و ضروری است، باید بدانید افراد با هر نوع پوستی برای داشتن پوستی سالم، لطیف و درخشان نیازمند استفاده از کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده هستند. پس بهتر است تا با ویژگی‌های بهترین آبرسان پوست آشنایی داشته باشید تا بتوانید در میان انواع محصولات آبرسان پوست، بهترین را انتخاب کنید.

آبرسانی پوست به چه معناست؟

از ارکان بسیار مهم برای سالم و جوان نگه داشتن پوست، آبرسانی به پوست است. پوستی که دارای میزان کافی آب بوده و به خوبی آبرسانی شده، نور را بهتر منعکس نموده و ظاهری لطیف و درخشان دارد. این در حالی است که پوست کم آب اغلب خشک، خشن و کدر به نظر می‌رسد و شاداب و درخشنده نیست.

بهترین و موثرترین روش برای آبرسانی پوست، نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز است. اما معمولا به دلایل گوناگون، افراد قادر به نوشیدن آب در طول روز نیستند. این افراد می‌بایست علاوه بر رعایت نکاتی مثل نوشیدن آب، استفاده از مرطوب کننده و بهترین آبرسان پوست را جهت حفظ لطافت و شادابی پوستشان مورد توجه قرار دهند.

از آنجا که آبرسانی پوست می‌تواند تفاوت چشمگیری در ظاهر پوست ایجاد کند، انتخاب بهترین آبرسان پوست متناسب با نوع پوست، موضوعی چالش برانگیز برای افراد است. بهترین کرم آبرسان پوست محصولی دارای مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک به سزایی می‌کند. درواقع بهترین کرم آبرسان سلول‌های پوست را تحریک می‌کند تا رطوبت و آّب را جذب کنند و باعث درخشش و شفافیت ظاهر پوست شوند.

تفاوت میان آبرسان و مرطوب کننده‌ی پوست چیست؟

اگر بخواهیم به صورت بسیار ساده به این سوال پاسخ دهیم، آبرسانی برابر با رساندن آب و مرطوب کنندگی برابر با رساندن چربی به پوست است.

اگر پوست شما کم آب است، نیاز به یک آبرسان خوب دارید و اگر پوست شما خشک است، نیاز به یک مرطوب کننده‌ی خوب دارید. دقت داشته باشید فقط افراد با پوست خشک نیاز به آبرسان ندارند، بلکه در اغلب موارد افراد با پوست چرب نیز نیازمند آبرسان با فاکتورهای آبرسانی مناسب هستند.

بهترین آبرسان پوست دمودکسیلین

ویژگی‌های یک آبرسان خوب چیست؟

عصاره آبرسان:

معمولا آبرسان‌های خوب پوست، حاوی عصاره‌هایی از قبیل عصاره آلوئه ورا، روغن نارگیل، روغن درخت چای، عصاره بابونه و … می‌باشد. بهترین آبرسان پوست، آبرسانی است که علاوه بر آب و رطوبت می تواند مقداری چربی به پوست اضافه کند.

بافت آّبرسان:

از دیگر ویژگی‌های آبرسان خوب، بافت آن است. بافت آبرسان خوب می‌بایست سبک و برپایه آّب به صورت فلوئید باشد. اما اگر پوست خشکی دارید بهتر است تا از کرم‌های آبرسانی که کمی چرب هستند و بافت سنگین تری دارند، استفاده کنید.

ضدحساسیت:

پوست‌های خشک به دلیل ترک‌ها، پوسته پوسته شدن، قرمزی و التهابی که دارند، حساسیت بیشتری داشته و نیاز به محصولات ضد حساسیت برای مراقبت دارند. آبرسان‌های پوست حاوی آلانتوئین، دکسپانتنول و نیاسینامید که تسکین دهنده و درمان کننده‌ی این مشکلات هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای افراد با پوست خشک هستند.

آبرسانی عمقی پوست:

از ویژگی‌های بهترین آبرسان، می‌توان به توانایی آن در نفوذ به لایه‌های مختلف پوست اشاره کرد. ترکیباتی نظیر هیالورونیک اسید که قابلیت نفوذ عمقی به لایه‌های درونی پوست را دارند، در اجزای تشکیل دهنده بهترین آبرسان پوست دیده می‌شوند.

بهترین آبرسان پوست چرب و جوش دار چه ویژگی‌هایی دارد؟

پوست‌های چرب و جوش‌دار نیز می‌توانند از مزایای آبرسان و مرطوب کننده‌ی پوست بهره مند شوند. اگر پوست به واسطه‌ی استفاده زیاد از تونر و شوینده‌های عمقی، به طور مداوم از آبرسانی و چربی‌های طبیعی محروم شود، به جبران این فقدان، شروع به تولید چربی بیشتر خواهد کرد. نتیجه پوستی چرب‌تر با منافذی مسدود تر خواهد بود که دارای جوش‌های بیشتری است.

افراد با پوست‌های چرب و مستعد جوش جهت حفظ و تامین آب موردنیاز پوستشان، بهتر است تا از آبرسان و مرطوب کننده‌های سبک با بافت فلوئید حاوی هیالورونیک اسید استفاده کنند. این کرم‌ها درصورتیکه دارای مواد ضدآکنه و چربی باشند، به آبرسانی و محافظت بیشتر از پوست کمک می‌کنند.

بهترین آبرسان پوست خشک چه ویژگی‌هایی دارد؟

همه پوست‌ها دارای یک سد چربی طبیعی هستند، اما زمانی که پوست خشک تر یا پیرتر می شود این سد چربی شروع به شکستن کرده و پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد. از این رو بهترین آبرسان پوست خشک، آبرسانی است که علاوه بر دارا بودن فاکتورهای آبرسانی پوست، دارای میزانی چربی جهت نگه داشتن رطوبت در پوست باشد.

ویژگی‌های یک آبرسان خوب

بهترین روتین مراقبت از پوست برای افراد با پوست کم آب چیست؟

در ابتدا پوستتان را با شوینده‌ی مناسب بشوئید و از یک تونر ملایم استفاده کنید. پس از آن از سرم‌های مراقبتی استفاده کنید و با یک کرم مرطوب کننده مناسب روتین خود را به پایان برسانید. همچنین استفاده از کرم ضدآفتاب با SPF مناسب را فراموش نکنید.

در ادامه نمونه ای از روتین مراقبت از پوست را مطالعه خواهید کرد:

در ابتدا صورتتان را با ژل شست و شوی دمودکسیلین بشوئید. از آنجا که ژل شست وشوی دمودکسیلین دارای خاصیت تنظیم pH می باشد، نیازی به استفاده از تونر نیست. سپس از اسپری آبرسان دمودکسیلین به میزان 5 تا 7 پاف بر روی پوست خود اسپری نمایید. پس از گذشت زمان مشخص به میزان کافی از فلوئید مرطوب کننده دمودکسیلین برداشته و به طور کامل بر پوست نم دار خود پخش نمایید.

اگر احساس می‌کنید که پوست شما دارای خشکی محسوس است، بهتر است به جای فلوئید مرطوب کننده، از کرم مرطوب کننده دمودکسیلین استفاده نمایید که دارای مهمترین عامل مرطوب کنندگی پوست، روغن نارگیل است.

ویژگی آبرسان پوست دمودکسیلین چیست؟

برند تخصصی دمودکسیلین بر این باور است تا با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فرمولاسیون پیشرفته و به روز، نیاز پوستی افراد را برآورده ساخته آنچنانکه فرد با استفاده از این محصولات، نیازی به مصرف سایر محصولات نداشته باشد.

چرا فلوئید مرطوب کننده دمودکسیلین بهترین آبرسان پوست است؟

فلوئید مرطوب کننده‌ی دمودکسیلین با داشتن ترکیباتی از قبیل آلانتوئین، نیاسینامید و دکسپانتنول، درکنار هیالورونیک اسید که اصلی‌ترین عامل آبرسان پوست است، محصولی کامل برای رفع کم آبی و خشکی پوست است. این محصول در کنار آبرسانی فوق العاده بالای خود، خاصیت ترمیم کنندگی، ضدالتهاب و ضدقرمزی دارد. از این جهت بهتر است از این فلوئید آبرسان حتی بعد از اعمال تهاجمی پوست نظیر لیزر استفاده نمایید.

مزیت اسپری آبرسان دمودکسیلین، به عنوان آبرسان قوی پوست چیست؟

اسپری آبرسان دمودکسیلین، محصول جدیدی از برند دمودکسیلین است. این محصول با داشتن ترکیبات تخصصی آبرسان پوست نظیر هیالورونیک اسید درجه یک و نیز قدرت ترمیم کنندگی بالا، انتخاب اول افراد با پوست‌های خشک و بسیار خشک است. همچنین محصولات آبرسان پوست دمودکسیلین شامل فلوئید مرطوب کننده دمودکسیلین و اسپری آبرسان دمودکسیلین ضمن آبرسانی بالای پوست، خاصیت ضدعفونی کنندگی پوست از حیث وجود میکروارگانیسم‌های مضر نظیر دمودکس را دارا هستند.

چقدر مقاله ما واستون کمک کننده بود؟

برای ثبت نظر روی ستاره کلیک کنید.

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرها

تا الان کسی نظرش رو در مورد این پست به ما نگفته! شما اولین نفر باشید.

0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش همه