کرم ضد قرمزی و ترمیم کننده
دمودکسیلین

کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی

()

کرم‌های ترمیم کننده پوست، محصولات مراقبتی و درمانی پوست هستند که برای بهبود ظاهر پوست آسیب دیده استفاده می‌شوند. اگر قصد استفاده از کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی پوست را دارید، انتخاب یک کرم مناسب برای نوع پوست شما ضروری است. همچنین باید مواد تشکیل دهنده کرم ترمیم کننده و احتمال ایجاد تحریک و حساسیت پوست را مورد بررسی قرار دهید. بهتر است هنگام شروع مصرف، مقدار کمی از کرم را روی ناحیه کوچکی از پوستتان تست کنید. سپس درصورت عدم مشاهده آسیب یا حساسیت پوستی، مصرف را شروع کنید.

برای شناخت یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبتی پوست، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در این نوشتار نکات مهمی برای تامین سلامت پوست شما آورده شده است.

استفاده از کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی برای کدام نوع پوست توصیه می‌شود؟

این دسته از محصولات پوستی، ترمیم کننده و تسکین بخش التهاب پوست هستند. بنابراین می‌توان از کرم ترمیم کننده پوست پس از اعمال تهاجمی پوست (مانند پیلینگ، لیزر درمانی، میکرونیدلینگ، درم ابرشن و …) بر روی انواع پوست ملتهب و آسیب دیده استفاده کرد.

همچنین کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی، از بین برنده جای زخم، جوش، سوختگی، خراشیدگی، قرمزی و التهاب انواع پوست است.

لایه‌های پوستی آسیب دیده، احساس ناخوشایندی را در فرد ایجاد می‌کنند که حتی ممکن است عزت نفس فرد را تحت شعاع قرار دهد.

علت‌های شایع پوست آسیب دیده چه هستند؟

علت‌های شایع پوست آسیب دیده عبارتند از:

  • انجام اعمال درماتولوژیک پوست مانند لیزر درمانی، میکرونیدلینگ، درم ابرشن و …
  • بیماری‌های پوستی مانند روزاسه، آکنه، اگزما و پسوریازیس.
  • فاکتورهای محیطی مانند نورخورشید
  • استفاده از محصولات مراقبت پوستی نادرست
  • پیری

اگرچه برخی از علت‌های آسیب دیدگی پوست را می‌توان کنترل نمود، اما کنترل برخی دیگر از این علت‌ها از توان شما خارج است. گنجاندن یک کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی در روتین پوستی می‌تواند از پوست شما در برابر موارد آسیب رسان و نامطلوب محافظت نماید. انتخاب کرم ترمیم کننده با ترکیبات مناسب پوست شما می‌تواند باعث بهبود التهاب، تحریک و قرمزی پوست و نیز جلوگیری از بروز لک شود.

چهار عملکرد مهم کرم‌های ترمیم کننده و ضد قرمزی پوست چیست؟

اکنون که شما در مورد محصول پوستی ضروری جهت ترمیم پوست اطلاعاتی را کسب نمودید، خوب است با عملکرد اختصاصی این محصول پوستی آشنایی یابید.

ترمیم غشای سلول‌های پوستی:

غشای سلولی لایه مهمی است که به محافظت از سلول در برابر آسیب‌ها کمک میکند و در عین حال آن را هیدراته نگه می‌دارد. هنگامی که این لایه آسیب ببیند، پوست خشک و کدر خواهد شد. کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی پوست می‌تواند به ترمیم غشای سلولی و بهبود ظاهر پوست کمک کند.

تامین رطوبت پوست سالم: هیالورونیک اسید و گلیسرین عامل نجات! به خاطر داشته باشید این دو عامل هر دو پوست را آبرسانی می‌کنند اما به شیوه‌های گوناگون این آبرسانی را انجام می‌دهند.

تامین رطوبت پوست سالم:

اسید هیالورونیک و گلیسیرین برای نجات! به یاد داشته باشید، آنها هر دو پوست را هیدراته می کنند اما اهداف متفاوتی دارند. آنها می‌توانند رطوبت از دست رفته را جبران کنند یا مانعی ایجاد کنند تا جلوی از دست رفتن رطوبت را بگیرند و از کم آبی بیشتر جلوگیری کنند. هیالورونیک اسید با ایجاد مانعی ازدست رفتن رطوبت پوست را مسدود کرده و از کم آبی پوست جلوگیری می‌کند. از طرفی گلیسرین به جبران رطوبت از دست رفته پوست می‌پردازد.

نوسازی سلولی:

ترکیبات فعال به تقویت تولید کلاژن یا تقویت گردش سلولی کمک می‌کنند و پوستی صاف‌تر و جوان‌تر ایجاد می کنند.

تقویت خاصیت ارتجاعی و سد دفاعی پوست:

امروزه با وجود هرج و مرج دنیای بیرونی، ترکیبات مفیدی برای محافظت و حفظ سلامت پوست پیشنهاد شده است. این ترکیبات شامل موادی هستند که باعث تقویت سد پوستی شده و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشند. تاثیر استفاده از این مواد بر روی پوست بسیار محسوس می‌باشد.

کرم ضد قرمزی دمودکسیلین

بهترین کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی ایرانی کدام است؟

برند تخصصی درمانی دمودکسیلین، با هدف کمک به بیماران پوستی، محصول جدیدی به نام کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی تولید کرده است. کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی دمودکسیلین به علت داشتن ترکیبات موثر، از بین برنده‌ی قرمزی پوست در بیماری‌های پوستی نظیر رزاسه است.

ترکیبات موثر این محصول موثر درمانی عبارتند از:

سوکرالفیت:

سوکرالفیت با افزایش سطح فاکتور رشد فیبروبلاستی سبب بهبود آسیب‌ها و زخم‌های اپیتلیالی شده و نیز به بازسازی سلولی و بافت‌های از بین رفته کمک می‌کند.

زینک گلوکونات و عصاره چای سبز:

این ترکیبات دارای خاصیت ضد باکتری بوده و از بروز عفونت‌های باکتریایی پوستی جلوگیری می‌کنند. درنتیجه سوزش و خارش در ناحیه زخم را که در نتیجه‌ی عفونت باکتریایی رخ می‌دهد، از بین می‌برد.

آلانتوئین، نیاسینامید و بابونه:

این ترکیبات در از بین بردن قرمزی و التهاب پوست تاثیر دارند.

ویتامین سی:

ترکیب ویتامین سی جهت بهبود سنتز کلاژن بوده و تاثیر قابل توجه در بازسازی پوست و بهبود جای زخم دارد.

کلاژن:

کلاژن تامین کننده پروتئین لازم جهت ترمیم و بازسازی پوست می‌باشد.

این کرم یک لایه محافظتی جهت جلوگیری از نفوذ باکتری‌ها، قارچ‌ها و آلودگی‌های محیطی به محل زخم فراهم می‌کند. همینطور سبب آبرسانی طولانی مدت و عمیق به پوست جهت جلوگیری از خشکی و پوسته ریزی می‌شود.

کرم ترمیم کننده و ضد قرمزی دمودکسیلین، برای پوست حساس بزرگسالان و کودکان مناسب است. فاقد هرگونه پارابن و اساتس اضافی است. حساسیت پوستی ایجاد نکرده و غیر جوش زا می‌باشد.

جهت استفاده از این محصول، روزانه دو بار مقدار مناسبی از کرم ترمیم کننده دمودکسیلین را برداشته، روی پوست تمیز زده و به آرامی پخش کنید. در مدت زمانی کم جای زخم، جوش، سوختگی، خراشیدگی، قرمزی و التهاب پوست از بین رفته و محو می‌گردد.

دقت کنید از این کرم ترمیم کننده روی زخم‌های باز، دارای ترشح و عفونت استفاده نشود.

خلاصه

اگر برای از بین بردن جای زخم، جوش، سوختگی، خراشیدگی، قرمزی و التهاب پوست به دنبال بهترین کرم درمانی هستید، کرم ضد قرمزی و ترمیم کننده دمودکسیلین انتخاب خوبی میتواند باشد. این محصول بسیار قوی، به دلیل داشتن فرمولاسیون پیشرفته و ترکیبات فعال و منحصربفرد فرآیند درمان را بهبود بخشیده، التهاب را از بین برده و حتی از بین برنده‌ی قرمزی پوست در عارضه‌های پوستی نظیر روزاسه است.

چقدر مقاله ما واستون کمک کننده بود؟

برای ثبت نظر روی ستاره کلیک کنید.

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرها

تا الان کسی نظرش رو در مورد این پست به ما نگفته! شما اولین نفر باشید.

0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش همه